Saturday, December 3, 2011

ОПЕРАТИВЕН ПЛАН ЗА НАСТАВЕН ЧАС
Училиште
ООУ„Герас Цунев“- Просениково, Струмица
Наставен предмет/ програма
Програма образование за животни вештини
Одд. VI (шесто)
А
Датум: 05.12.2011
Тематско подрачје

ТЕМА бр. III: Јас и другите- општествени односи
Содржина

Градење позитивен однос кон својата земја
Работилница

III- 8.1: Во согласност со уставот или не
Цели на часот
Работилницата



Ги знае симболите на сопствената земја, умее позитивно да ја претстави земјата, учествува во манифестации, ги почитува симболите и се гордее што е државјанин на својата земја
Знаења



·         Ги знае симболите на својата земја (грб, знаме, устав)
·         Ги знае туристичките и други атракции
Вештини



·         Умее позитивно да ја опише и претстави својата земја во рамките на своите знаења;
·         Учествува во манифестации, прослави и натпревари поврзани со презентација на својата земја;
Ставови



·         Ги почитува симболите на идентитетот на својата држава
·         Се гордее што е државјанин на Македонија
Материјали за
Работа

Прирачник Образование за животни вештини, стр.188
Устав на Република Македонија
Подготовка на
услови и средства
за работа
Училница, хартија, компјутери, интернет
Методи и форми
на работа

Дијалошка, индивидуална, во тандем,

Наставник,
Трајче Бјадов
___________________



ОПЕРАТИВЕН ПЛАН ЗА НАСТАВЕН ЧАС
Училиште
ООУ„Герас Цунев“- Просениково, Струмица
Наставен предмет/ програма
Програма образование за животни вештини
Одд. VI (шесто)
А
Датум: 12.12.2011
Тематско подрачје

ТЕМА бр. III: Јас и другите- општествени односи
Содржина

Развивање критички однос кон медиумите
Работилница

III- 11.1: Приказната на другиот
Цели на часот
Работилницата



Знае медиуми и емисии кои се соодветни на неговата возраст, умее да бара различни информации од различни медиуми, го прифаќа значењето на информирањето.
Знаења



·         Знае медиуми и емисии кои се соодветни на неговата возраст
Вештини



·         Умее да бара информации од различни медиуми
·         Умее да споредува информации за ист настан од различни медиуми
·         Може да процени дали ги разбира информациите или не
Ставови



·         Го прифаќа значењето на информирањето
·         Ја согледува важноста од целосно и сестрано информирање
Материјали за
Работа

Прирачник Образование за животни вештини, стр.202
Работни листови Волкот и Црвенкапа и Волкот и трите прасиња, листоци хартија, прибор за пишување, селотејп
Подготовка на
услови и средства
за работа
Училница, хартија, копија од работни листови,
Методи и форми
на работа

Дијалошка, индивидуална, во тандем,

Наставник,
Трајче Бјадов
___________________



ОПЕРАТИВЕН ПЛАН ЗА НАСТАВЕН ЧАС
Училиште
ООУ„Герас Цунев“- Просениково, Струмица
Наставен предмет/ програма
Програма образование за животни вештини
Одд. VI (шесто)
А
Датум: 19.12.2011
Тематско подрачје

ТЕМА бр. III: Јас и другите- општествени односи
Содржина

Одолевање на социјални притисоци
Работилница

III- 6.1: Прифатливо и неприфатливо однесување
Цели на часот
Работилницата



Знае за некои социјални норми и традиции, знае што се смета за добро, а што за лошо, може да формира сопствен став, може да согледа дека може да биде поинаков од групата и сака да испробува нови искуства. Ги знае своите должности и одговорности, знае дека се учи од грешките, може да формулира правила на однесување, упорен е во постигнувањето на поставените цели.
Знаења



·         Знае што се смета за добро, што за лошо
·         Знае некои социјални норми и традиции
·         Знае дека може да има сопствено видување различно од групата
Вештини



·         Може да ги проценува прифатените норми и традиции
·         Умее да одбира меѓу правилни и неправилни активности
·         Може да формулира сопствен став и да аргументира
Ставови



·         Согледува дека може да биде поинаков од групата
·         Одобрува и прифаќа различности
·         Ја знае вредноста на сопствениот став
Материјали за
Работа

Прирачник Образование за животни вештини, стр.171
Работни листови III-6.1а и III-6.1б
Табла и креда
Подготовка на
услови и средства
за работа
Училница, хартија,
Методи и форми
на работа

Дијалошка, индивидуална, во тандем,

Наставник,
Трајче Бјадов
___________________


ОПЕРАТИВЕН ПЛАН ЗА НАСТАВЕН ЧАС
Училиште
ООУ„Герас Цунев“- Просениково, Струмица
Наставен предмет/ програма
Програма образование за животни вештини
Одд. VI (шесто)
А
Датум: 26.12.2011
Тематско подрачје

ТЕМА бр. III: Јас и другите- општествени односи
Содржина

Користење на институции за заштита и безбедност
Работилница

III- 12.1: Институции за заштита
Цели на часот
Работилницата



Знае кои институции во државата овозможуваат заштита и безбедност.
Знае што прават тие и со што се занимаваат.
Знаења



·         Знае кои институции во државата овозможуваат заштита и безбедност.
·         Знае што прават тие и со што се занимаваат.
Вештини



·         Умее да го искаже проблемот што го има и за кој бара помош
·         Умее да се обрати до конкретна институција
Ставови



·         Го сфати значењето на овие институции
·         Го сфати значењето на институциите и корисноста од нивно постоење
·         Верува дека може да добие заштита и помош во овие институции
Материјали за
Работа

Прирачник Образование за животни вештини, стр.209
Работен лист Реакција на децата
Прибор за пишување, голем лист хартија, фломастери
Подготовка на
услови и средства
за работа
Училница, хартија,
Методи и форми
на работа

Дијалошка, индивидуална, во тандем,

Наставник,
Трајче Бјадов
___________________



No comments:

Post a Comment