ОПЕРАТИВЕН ПЛАН ЗА НАСТАВЕН ЧАС
Училиште | ООУ„Герас Цунев“- Просениково, Струмица | ||
Наставен предмет/ програма | Програма образование за животни вештини | Одд. VI (шесто) А | Датум: 05.12.2011 |
Тематско подрачје | ТЕМА бр. III: Јас и другите- општествени односи | ||
Содржина | Градење позитивен однос кон својата земја | ||
Работилница | III- 8.1: Во согласност со уставот или не | ||
Цели на часот Работилницата | Ги знае симболите на сопствената земја, умее позитивно да ја претстави земјата, учествува во манифестации, ги почитува симболите и се гордее што е државјанин на својата земја | ||
Знаења | · Ги знае симболите на својата земја (грб, знаме, устав) · Ги знае туристичките и други атракции | ||
Вештини | · Умее позитивно да ја опише и претстави својата земја во рамките на своите знаења; · Учествува во манифестации, прослави и натпревари поврзани со презентација на својата земја; | ||
Ставови | · Ги почитува симболите на идентитетот на својата држава · Се гордее што е државјанин на Македонија | ||
Материјали за Работа | Прирачник Образование за животни вештини, стр.188 Устав на Република Македонија | ||
Подготовка на услови и средства за работа | Училница, хартија, компјутери, интернет | ||
Методи и форми на работа | Дијалошка, индивидуална, во тандем, |
Наставник,
Трајче Бјадов
___________________
ОПЕРАТИВЕН ПЛАН ЗА НАСТАВЕН ЧАС
Училиште | ООУ„Герас Цунев“- Просениково, Струмица | ||
Наставен предмет/ програма | Програма образование за животни вештини | Одд. VI (шесто) А | Датум: 12.12.2011 |
Тематско подрачје | ТЕМА бр. III: Јас и другите- општествени односи | ||
Содржина | Развивање критички однос кон медиумите | ||
Работилница | III- 11.1: Приказната на другиот | ||
Цели на часот Работилницата | Знае медиуми и емисии кои се соодветни на неговата возраст, умее да бара различни информации од различни медиуми, го прифаќа значењето на информирањето. | ||
Знаења | · Знае медиуми и емисии кои се соодветни на неговата возраст | ||
Вештини | · Умее да бара информации од различни медиуми · Умее да споредува информации за ист настан од различни медиуми · Може да процени дали ги разбира информациите или не | ||
Ставови | · Го прифаќа значењето на информирањето · Ја согледува важноста од целосно и сестрано информирање | ||
Материјали за Работа | Прирачник Образование за животни вештини, стр.202 Работни листови Волкот и Црвенкапа и Волкот и трите прасиња, листоци хартија, прибор за пишување, селотејп | ||
Подготовка на услови и средства за работа | Училница, хартија, копија од работни листови, | ||
Методи и форми на работа | Дијалошка, индивидуална, во тандем, |
Наставник,
Трајче Бјадов
___________________
ОПЕРАТИВЕН ПЛАН ЗА НАСТАВЕН ЧАС
Училиште | ООУ„Герас Цунев“- Просениково, Струмица | ||
Наставен предмет/ програма | Програма образование за животни вештини | Одд. VI (шесто) А | Датум: 19.12.2011 |
Тематско подрачје | ТЕМА бр. III: Јас и другите- општествени односи | ||
Содржина | Одолевање на социјални притисоци | ||
Работилница | III- 6.1: Прифатливо и неприфатливо однесување | ||
Цели на часот Работилницата | Знае за некои социјални норми и традиции, знае што се смета за добро, а што за лошо, може да формира сопствен став, може да согледа дека може да биде поинаков од групата и сака да испробува нови искуства. Ги знае своите должности и одговорности, знае дека се учи од грешките, може да формулира правила на однесување, упорен е во постигнувањето на поставените цели. | ||
Знаења | · Знае што се смета за добро, што за лошо · Знае некои социјални норми и традиции · Знае дека може да има сопствено видување различно од групата | ||
Вештини | · Може да ги проценува прифатените норми и традиции · Умее да одбира меѓу правилни и неправилни активности · Може да формулира сопствен став и да аргументира | ||
Ставови | · Согледува дека може да биде поинаков од групата · Одобрува и прифаќа различности · Ја знае вредноста на сопствениот став | ||
Материјали за Работа | Прирачник Образование за животни вештини, стр.171 Работни листови III-6.1а и III-6.1б Табла и креда | ||
Подготовка на услови и средства за работа | Училница, хартија, | ||
Методи и форми на работа | Дијалошка, индивидуална, во тандем, |
Наставник,
Трајче Бјадов
___________________
ОПЕРАТИВЕН ПЛАН ЗА НАСТАВЕН ЧАС
Училиште | ООУ„Герас Цунев“- Просениково, Струмица | ||
Наставен предмет/ програма | Програма образование за животни вештини | Одд. VI (шесто) А | Датум: 26.12.2011 |
Тематско подрачје | ТЕМА бр. III: Јас и другите- општествени односи | ||
Содржина | Користење на институции за заштита и безбедност | ||
Работилница | III- 12.1: Институции за заштита | ||
Цели на часот Работилницата | Знае кои институции во државата овозможуваат заштита и безбедност. Знае што прават тие и со што се занимаваат. | ||
Знаења | · Знае кои институции во државата овозможуваат заштита и безбедност. · Знае што прават тие и со што се занимаваат. | ||
Вештини | · Умее да го искаже проблемот што го има и за кој бара помош · Умее да се обрати до конкретна институција | ||
Ставови | · Го сфати значењето на овие институции · Го сфати значењето на институциите и корисноста од нивно постоење · Верува дека може да добие заштита и помош во овие институции | ||
Материјали за Работа | Прирачник Образование за животни вештини, стр.209 Работен лист Реакција на децата Прибор за пишување, голем лист хартија, фломастери | ||
Подготовка на услови и средства за работа | Училница, хартија, | ||
Методи и форми на работа | Дијалошка, индивидуална, во тандем, |
Наставник,
Трајче Бјадов
___________________
No comments:
Post a Comment